Thursday, June 30, 2011

Ini Sangat Cool : Kitar Semula Telefon Bimbit - Recyclimpics (Nokia Malaysia)

Here we go!

Ia adalah petang yang indah dan ceria tatkala gua melangkah masuk ke dalam bangunan Mid Valley. Seperti biasa, orang memang ramai walaupun hari bekerja. Aweks pun tak kurang. Gua usha-usha jugak, mana tau terserempak dengan Farzana Farzanto ke. Uhuk uhuk. Seterusnya gua melangkah laju ke pawagam GSC tingkat 3 dengan harapan nak tengok filem Transformers 3. Tapi gua hampa, tiket habis. Full House! Gua melompat ke GSC Signature di The Garden, PENUH JUGAK!

Lokasi kejadian
Sekadar hiasan
Gua menangis sambil makan ais krim Baskin Robin di penjuru. Selesai ais krim dan air mata, gua dengan hati sebak, merayau-rayau tanpa kompas sebelum gua terserempak... Well, bukan Farzana tapi, kempen Recycle Handphone (Recycllimpic) yang di anjurkan oleh Nokia Malaysia. Slogannya adalah 'Aim It. Throw It. Recycle It.' Cool!

Persembahan ketuk-ketuk pisau kat meja? Apa simboliknya...?
Nampak tak? Macam basketball mini? Untuk lontar handphone???
KLIK READ MORE UNTUK LAPORAN LANJUT


Waaaaaa.... Kreatif. So awesome!
Kempen menanam sikap cintakan alam dari Nokia Malaysia

Untuk mengetahui apakah motif, objektif dan visi kempen Recyclimpics anjuran Nokia Malaysia ini, sila lawati  Facebook Nokia Malaysia. (Kempen berlangsung dari 1 hingga 3 Julai 2011)

P/S : I'm worst in editing picture

2 comments:

synical said...

Thanks - been wondering what's there :)

MIQA said...

Hi synical.. Welcome

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...