Monday, July 4, 2011

Ini Sangat Awesome : Baju Dan Gitar Bergabung ( = BAGI ) (4 Gambar, 1 Video)

Yeah yeah ~ "Hey, salah tu! YEAH YEAH!!!!"

Ok, ni adalah baju yang ada gitar di dalamnya? / di depannya? / di atasnya? Ini bukan gitar main-main wei, ini gitar betul, boleh main punya! (Main jugak?) Siap ada amplifier untuk keluarkan bunyi rock! (takkan dangdut pulakkan?) Kalau korang ada boifren, bagi je baju ni. Gerenti dia suka dan terus ajak korang pegi masuk meminang (eh, betul ke ayat ni?). Ok, whatever la kan. Baju ni memang best tahap gaban! Gua dah cakap ke baju ni ada gitar tadi?

Gua tunjuk cara main wei. Gempak tak wei?
Stailo abis wa cakap sama lu
Macam Slash tak. Feeeewit ~


Siap boleh form band rock indon weh!
Ini namanya amp. Sempoi tak?
Tak percaya lagi? Sila tengok video bengong di bawah ni :-



Harga $29.99. Beli kat sini okay!

3 comments:

ahloy said...

wei, baju drum pn ada..ini sgt awesome!!!

Andrik McVean said...

dulu masuk news at BBC in the UK..the inventor is 22 years old uni student

Miqa said...

Andrik : thanx for the info....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...